Monday, May 27, 2013

I Wanna See You Be Brave

You can be amazing

You can turn a phrase into a weapon or a drug

You can be the outcast

Or be the backlash of somebody’s lack of love

Or you can start speaking up

Nothing’s gonna hurt you the way that words do

And they settle ‘neath your skin

Kept on the inside and no sunlight

Sometimes a shadow wins

But I wonder what would happen if you

Say what you wanna say

And let the words fall out

Honestly I wanna se you be brave

With what you want to say

And let the words fall out

Honestly I wanna see you be brave

I just wanna see you

I just wanna see you

I just wanna see you

………………………..

………………………..

That should be me

Holding your hand

That should be me

Makin’ you laugh

That should be me

This is so sad

That should be me

That should be me

………………………….

………………………….

eaaaaaaaa *dijewer Sara Bareilles* but hahahahahahhaa just make for fun, ok?? Oui, but what if I ever did that?  I think I’d have heart attack!!!!!!

Jadi gini…

But you make wanna act like a girl

paint my nails and wear high heels

Yes, you make me so nervous

And I just can’t hold your hand

You make me glow, but I cover up

Won’t let it show, so I’m puttin’ my defences up

‘Cause I don’t wanna fall in love

If I ever did that

I think I’d have heart attack

……………………………

……………………………

It’s hard to be ignored

When I look at you, you look so bored

My baby, my darling, I’ve been taking a beating

Well, all right

It’s okay

We all get the slip sometimes every day

I’ll just keep it to myself

In the sun

In the sun

……………………..

.…………………….

Et toi? De La Meme Histoire

perlu dikutip juga lagu bahasa prancisnya????? eaaa… susyeeeehhhh

Pergi ke Macau, ketemu agnes monica

Galau? ke laut aja..

hahahahahahhahaaa pantun kacau!!!!!!!

Udah lah ya bok… yang lalu biarlah berlalu. Lagian masih banyak hal yang masih menjadi misteri di dunia ini. Salah satunya misteri kenapa Fatin bisa jadi juaranya X Factor. Hmmm, padahal gue berharapnya si Shena Malsiana aja yang menang. Yah, namanya juga reality show. Show yang reality. Show ya.. Show apa yang gak ada campur tangan orang belakang layar. Astagfirullah, kenapa jadi sentimen begini. Dudududu..

Anw, gue lucu aja gitu berapa hari ini liat tayangan infotaiment tentnag si Arya Wiguna sama Putri itu. Jatuh cinta sampe segitunyaaaa.. Sesuatu yang kebetulan aja jadi bisa pertanda jodoh gitu?

Eh, Arya, gue kasih tau lo ya. Gak semua kebetulan itu jodoh. Kebetulan ketemu, kebetulan baju sama, kebetulan pakaian sama from top to toe, kebetulan ngomong bareng, kebetulan suka lagu sama, kebetulan orangnya datang pas kita lagi berdoa minta jodoh. Gak usah nganggap itu pertanda jodoh deh. Udah pengalaman sih soalnya. hehehehe.

Gue sama dia itu kurang kebetulan apa lagi coba. Kebetulan gak jodoh sih iya. Sama siapa? banyaaaaak. Ah, selera gue aja kali ya yang pasaran. Hahahaha kalimat yang terakhir bener nih kayaknya. *miris*

BUT ANYWAY, bentar lagi umur baru. Plis jangan ada peringatan jomblo silver. Untung masih 24. Ngiiiiiikkk…

Jadi mari memulai genre baru saja. Hey, I don’t know about you, but I’m feeling 22. Everything will be alright, if you keep me next to you. *sorak-sorai jamaah Taylor Swift*

Masih banyak lagu-lagu baru *kisah yang masih bisa dieksplore* cerita yang seru, asik, dan lebih baik. What’s wrong with try something new?

Hello my name is…. (Metha)

Nice to meet you

I think you’re famous

Where have I seen you?

You’ll be my William, I’ll be your Kate

Livin’ like a fairytale

We could have a palace right next to Oprah

37 cars and a yacht down in Boca

Take me away wherever you say

Yeah we could be setting sail like ohhh ohhh ohhh

Light my heart up baby like  matchstick ohh ohh ohh

And hit the gas quick

Ready or not

Here I come

Where you at?

The night is young

In the crowd the music’s loud but I will find you……

AYUNAN

 

*credit song :

  1. Sara Bareilles – Brave
  2. Justin Bieber – That should be me
  3. Demi Lovato – Heart attack
  4. She & Him – In the sun
  5. Taylor Swift – 22
  6. Bridgit Mendler – Ready or Not

2 Komentar:

  1. Ini postingan kacau tp dalem makna mupon nya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaa kacau tapi move on jeung :D

      Delete

 

I see, I feel, I write Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang